August 9, 2016

What's your spirit animal?

Eelmisel nädalal silmasime vennaga Haapsalus äärmiselt lahedaid loomaportreedega särke, ent nende hindu nähes koperdasime ehmunult selg ees poest välja. Mõte match'ivatest särkidest ei andnud aga rahu, mistõttu ostsime kaks kõige odavamat pluusi ning lasime neile netist otsitud loomaportreed peale trükkida. Loomade valimisel ignoreerisime (mõistagi superadekvaatset) "What is your spirit animal?"-nimelist internetiavarustest leitud testi, mis andis meile mõlemale vastuseks eesli, ja lähtusime pigem ikka enda sisetundest. Mina teadsin kohe, et mind kõnetab loomadest kõige enam hunt, Martin valis välja tiigri (ma pole päris kindel, millistel kaalutlustel, ent tema nägu vaadates paistab tal selleks küllaga põhjust olevat).
Käisime vanaema juures maal endid jäädvustamas ka - täna siis rohelised pildid!
Norrasse stardin 26 tunni pärast, ent kohver on mul juba peaaegu koos - see on midagi täiesti uut maailmaajaloos! Tundub, et homme õhtul saan rahulikult saunalavale lõõgastuma minna ning vanematega ehk veinipokaalegi kokku lüüa, mitte ei jookse hullunult mööda elamist ega ürita käigu pealt kõike käeulatusse mahtuvat kohvrisse loopida, et suures ähmis kindlasti veel oma kohvri lukk ära murda ning üle õla vanemate poole tagasi vaatamata bussile söösta. Elutargaks olen vist kasvanud - ja päris hea tunne on!
Ideaalis tahaksin Eesti pinnalt veel ühe postituse teha, sest juttu ning suviseid pilte jaguks mul küllaga. Päris kindlalt ei julge ma aga midagi lubada: võib-olla kulmineerub homne õhtu siiski ringitraavimise ja luku murdmisega...
Seega jätan teiega igaks juhuks põhjalikumalt hüvasti - kui me enne ei kohtu, siis Norra pinnalt juba kindlasti! (Loodetavasti vahvate juttude ning vapustavate fotodega.)

No comments:

Post a Comment